Bio Velocity Sleepmate – Pelapik Tilam BVSM

Bio Velocity Sleepmate – Pelapik Tilam BVSM

 

Bio Velocity Sleepmate - Pelapik TIlam BVSM

RM1250 termasuk pos laju

ATAU

RM1288+yuran ahli rm50 -> anda dapat rebate rm120!!!

BERMINAT UNTUK JADI AHLI/PENGEDAR?? PM!! HANYA RM50-RM3K (boleh campur semua produk Hi O)

UNTUK FULL TESTIMONI CLICK SINI –> SINI

Bio Velocity Sleepmate adalah PELAPIK TILAM yang :

● pertama di dunia dan di Malaysia
● di suntik/ di sembur garam laut dalam
● di dedahkan pada cahaya matahari selama sebulan – waktu dhuha sahaja sebab masa ni ada unsur istimewa pada cahaya matahari untuk kesihatan dan keberkatan

Kajian selama 20 tahun – BVSM hasil kajian saintis Jerman ,garam laut dalam dari Korea dan di kilangkan di Malaysia.

KENAPA GARAM ?

● rawatan garam sudah lama di amalkan di blok Soviet dan Eropah timur dan negeri China.
● garam juga mainkan peranan penting dalam perubatan Islam
● gangguan makhluk halus ,penawar racun.

Di adun dalam bentuk Bio Velocity – kelajuan gelombang yang berupaya mennembusi badan manusia – bergetar bertindak dgn molikul air dalam badan-ikatan air terputus terbebas tenaga dalam bentuk haba -terhasil oksigen.

Bila haba di bebaskan ia melarutkan kolestrol yg tersumbat di salur darah juga larutkan darah beku di arteri jantung dan otak – darah lancar seluruh badan

Bila darah lancar semua masalah kesihatan akan beres dgn izinNya- hormon balance,renewal sel berlaku sbb tu kita boleh jadi semakin sihat dan awet muda.

KENAPA TENAGA MATAHARI DAN GARAM NI DIPROSES PADA SLEEPMATE ?

● sebab masa tidurlah renewal sel berlaku- tapi hanya dengan tidur yang lena.
● BVSM bantu anda untuk dapatkan ‘deep sleep’ tanpa gangguan supaya segala proses penyembuhan berlaku dgn maksima yg mungkin
● otak dapat berehat dari sebarang emosi,interaksi dan membuat keputusan
● tidur yg lena dgn sleepmate akan pulihkan aura -rasa happy

RAMAI YANG ALAMI PERUBAHAN POSITIF UNTUK PENYAKIT :-

  • senggugut,
  • stroke
  • slipdic
  • migrain
  • tekanan perasaan
  • gila/sakit jiwa
  • insomnia
  • darah tinggi
  • koma sbb otak kecut
  • asma
  • gangguan halu
  • apa shj masalah kesihatan

 

CUMA PERLU TIDUR JERRR
● tidur dgn BVSM bagi yg belum sakit In Shaa Allah dapat elakan sakit jantung dan stroke

Bila dah mula bersama BVSM:

~ada yg cepat rasa kesannya
~ada yg lambat rasa
~ada yg kata terus rasa nak muntah
~ada yg kata lega kak …1st night tidur…subhanallah sedapnyerrr tidur..ringannyerr badan
~ada yg rasa..kakak masalah tulang belakang saya ….masih rasa sampai sekarang w/pun kurang
~ada yg kata…tulang blkg saya dah okkk….alhamdulillah
~ada yg kata kak saya muntah2!!
~ada yg kata kakk malam tadi saya mimpi teruk dan takuttt!!
~ada yg kata kak saya tak boleh tidur malam tadi
~ada yg kata kak saya dah bertahun tak boleh tidur…. mlm tadi saya tidur lena !!
~ada yang kata kak masalah kronik saya selama 6 tahun bagai di buang terus

apapun…cara kerja BVSM

~ membelai dan mengurut mesra badan anda dan menyihatkan sel
~detox
~baiki
~pulih

BERAPA LAMA????…inilah yg anda kena tahu!!

~ada yg badan dah ada macam2!! (berkarat dalam badan kita tak tahu…ingatkan diri saya juga)
~ada yg problem saraf
~ada yg lemakkkk banykkkkk!!
~ada yg sel dah lembab!!
~ada yg air sgt kurang…(dlm badan kemarau!!)

so..apa yg berlaku pada body dan perasaan anda bila BERSAMA BVSM..bergantung kpd sistem badan masing2!!

TIPS:..berdasarkan banyak pengalaman…macam2 ada..ramai yg dapat manafaat segera dalam masa 3 hari…. walaupun perubahan positif biasanya 21 hari.. Jadi dalam masa 21 hari tu, anda sabar, bersangka baik, teruskan tidur di atasnya, minum air kosong 3 liter sehari

JIKA ANDA SAYANG KESIHATAN ANDA!!!! TIDAK RUGI ANDA MENGELUARKAN SEDIKIT DUIT UNTUK MENCUBANYAAAAA!!!

Tnggu apa lagi!!! AYUH DAPATKAN 1 BVSM UNTUK ANDA DAN KELUARGA ANDA!!!!!
TAK SALAH MELABUR UTK KESIHATAN DIRI & KELUARGA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

facebook like